זה מכבר הפכה בקרת לקוח סמוי לדבר שבשגרה בכל ארגון בו עובדי הקצה פוגשים לקוחות, כלי הלקוח הסמוי מאפשר שיקוף אותנטי של המתרחש "בשטח" והופך שחקן מרכזי בשולחן מקבלי ההחלטות בנושאי הטמעת מוצר, שיווק, איכות שירות ומכר וכדומה.

ההבנה כי חלק ניכר מנזקי האובדן השונים בארגון מתאפשרים בשל עבודה שלא ע"פ נהלי הארגון, רשלנות וכן בשל מעילות עובדים, דלתא מספקת שירותי בקרת לקוח סמוי עבור אגפי ביטחון ובקרה במסגרת בקרה פנים ארגונית אפקטיבית מתוך מטרה לזהות בשלבים מוקדמים חריגות נהלים, אי סדרים, ניצול הרשאות לרעה ומרמה אשר חשיפתם המוקדמת מונעת נזקים כספיים, תדמיתיים ורגולטוריים לחברה.

דלתא מבצעת בקרה סמויה תוך התמחות בשני סוגי בקרות:

בקרת לקוח סמוי טלפוני/ פרונטאלי/ אינטרנטי

בקרת לקוח סמוי טלפוני/ פרונטאלי/ אינטרנטי המבוצעת לצורך בקרת נהלים, איתור הונאות, חשיפה, מעילות, גניבות ואובדן בתהליכי העבודה השונים כגון תהליכי שירות מכר, אספקה וכדומה, ע"פ הגדרת הלקוח.

בקרת אבטחה

בקרת אבטחה, אבטחת מידע פיזי וגילוי פרצות ייחודית המבוצעת בארגונים לצורך הגברת ערנות ואכיפת נהלי עבודה זאת באמצעות ניסיון חדירה, הוצאת מסמכים ורכוש.

כלל בקרות הלקוח הסמוי מבוצעות ע"י בקרים בעלי ניסיון בתחום החקירות בכלל וחקירות בכיסוי בפרט מה שהופך את הבקרה לאותנטית ומסייע בקבלת תמונת מצב מהימנה על המתרחש בארגון.

הבקרות מבוצעות ע"פ תסריטי בקרה אשר נבנים מראש ע"י נציגי דלתא בעצה אחת עם הלקוח תוך מיפוי נקודות החולשה שיש לבקר בתהליך הבקרה, הבקרות מבוצעות בפריסה ארצית, במפגשים פרונטליים, בהגעה לבית עסק, בבתי לקוחות, בשיחות טלפון ובכל דרך אשר תביא למיצוי המידע עבור הלקוח. הבקרות מתועדות באמצעות אמצעי הקלטה וצילום בהתאם לדרישת הלקוח, ובסיום הבקרה מועבר דו"ח ממצאים מפורט.

הבקרות הסמויות חשפו זיוף מסמכים מצד עובדים, מכירת נתונים ודלף מידע, גניבות עובדים באמצעות חיוב לקוחות בגין מוצרים שלא נרכשו, קבלת שוחד מספקים חיצוניים בארגון תוך העברת מכירות המבוצעות ע"י נציגים פנים ארגוניים, גניבת מזומן מהארגון תוך קבלת תשלומים מלקוחות ללא העברת עסקאות בפועל, גניבת שוברי מתנה מלקוחות בדרכים שונות, ביצוע מכירות פיקטיביות וכן עבירות נהלים חמורות אשר מסבות נזק כספי  ורגולטורי לארגון.

יצירת קשר

או שלחו לנו דוא’’ל
סגירת תפריט